Czym są pudełka kaszerowane?

25 stycznia 2023

Pudełka kaszerowane to doskonała technika wzmacniania marki osobistej i utrwalania wizerunku marki w pamięci odbiorców. Opakowania na produkty powinny być jedyne w swoim rodzaju, dokładnie tak, jak oferowane przez Ciebie produkty. To właśnie z tego powodu pudełka kaszerowane są wyjątkową propozycją, która cieszy się uznaniem przedsiębiorców związanych z dystrybucją towarów online, a także oferujących swoje usługi poza granice kraju pochodzenia. Dowiedz się czym są pudełka kaszerowane i w jaki sposób wspomagają biznes w zwiększaniu zysku i obrotu!

Pudełka kaszerowane - co to?

Pudełka kaszerowane to nic innego jak opakowania wyposażone w spersonalizowane nadruki przygotowane przez producenta pod potrzeby klienta. Dzięki pokryciu tektury specjalną warstwą papieru, który może mieć dowolny wymiar i nadruk, możliwym jest zadrukowanie opakowań na dowolnej powierzchni wybranym przez klienta motywem. Pudełka kaszerowane są rozwiązaniem podobnym do opakowań laminowanych, ponieważ pełnią podobną funkcję, jednak występują pomiędzy nimi dwie zasadnicze różnice. Po pierwsze kaszerowane pudełka charakteryzuje nadruk pokrywający się z powierzchnią tektury, podczas gdy w przypadku laminowania nadruk delikatnie od niej odstaje, a po drugie kaszerowanie pudełek jest bardziej ekologicznym i przyjaznym środowisku rozwiązaniem, co wynika stąd, że nie wymaga stosowania folii i syntetycznych materiałów. Dzięki temu, że nadruk pokrywa się z powierzchnią tektury a wręcz zdaje się w nią wnikać, logotyp lub nazwa marki nigdy nie znika z raz zadrukowanego pudełka. Im trwalsze i wyższej jakości kartony zostaną poddane kaszerowaniu, tym dłużej mogą posłużyć w celach upcyklingowych, służąc nie tylko środowisku, ale również, poprzez budowanie widoczności marki, przedsiębiorstwu.

pudełko kaszerowane

Dlaczego kaszerowane opakowania wspomagają biznes?

Nie od dziś wiadomo, że sposób zapakowania upominku lub prezentu wpływa na jego odbiór i doświadczenia z nim związane. Podobnie jest z każdym produktem, który jest wysyłany do klienta. Sposób pakowania, a także doświadczenie, jakie w kliencie rodzi się w momencie rozpakowywania przesyłki, wpływają na to, jak marka jest przez niego postrzegana. Przekłada się to oczywiście nie tylko na powrót klienta i ponowne zakupy, ale wpływa również na jego większą chęć mówienia o marce, a przez to realizację założeń marketingu szeptanego. Opakowania kaszerowane, dzięki estetycznemu wyglądowi, a także uniwersalnej konstrukcji (zadrukowany może zostać absolutnie każdy, w dowolnych wymiarach karton) sprawiają, że w zależności od wielkości złożonego zamówienia, a także oferty marki, pudełka poddane kaszerowaniu spełnią oczekiwania Twojej firmy. Dzięki kaszerowaniu opakowania nie tylko zyskują świetny wygląd, ale przede wszystkim budują świadomość marki wśród odbiorców, dlatego im trwalsze i wyższej jakości kartony i rozwiązania zostaną wykorzystane w Twoim biznesie, tym większa jest jego konkurencyjność. Dotyczy to tak oryginalności i niepowtarzalności w zakresie oferowanych produktów, ale również terminowość dostawy, a także standardu doświadczenia, jakie zapewnia odpakowywanie dostarczonej do rąk klienta przesyłki. Pragniesz wyróżnić się na tle konkurencji? Zdecyduj się na pudełka kaszerowane, które spełnią oczekiwania każdej branży. Po więcej informacji zapraszamy do sklepu online Paxit

pudełko lakierowane

Dlaczego personalizowane pudełka to najlepszy wybór dla poszczególnych branży?

Pudełka kaszerowane i laminowane mają jedną, zasadniczą przewagę nad alternatywnymi rozwiązaniami - są spersonalizowane. Oznacza to, że każde pudełko jest wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, co wynika stąd, że zawiera indywidualny, dostosowany do potrzeb znajdującego się wewnątrz produktu. Personalizowane pudełka to doskonały wybór dla średniej wielkości przedsiębiorstw i dużych firm specjalizujących się w dostarczaniu różnorodnych grup produktów (jak chociażby sklepy sportowe oferujące asortyment o różnym kształcie i rozmiarze), a także produktów spożywczych oraz przedsiębiorców związanych z branżą odzieżową. Każda branża, w której aż roi się od konkurencji, powinna rozważyć inwestycję w pudełka personalizowane, które nie tylko zapewnią odbiorcom produktów pozytywne wrażenia i doświadczenie, ale również będą mogły służyć do dalszego użytku, dzięki czemu logotyp marki nie będzie kojarzony z wizerunkiem kosza na makulaturę i papier. 

pudełko personalizowane

Czy doświadczenie, którego źródłem jest rozpakowywanie ma znaczenie?

Wszyscy kojarzą wysokiego mężczyznę w czarnym golfie, Wranglerach i okrągłych okularach. Tak, tak, mowa tu o Stevie Jobsie, jednym z założycieli marki Apple. CXM, czyli Customer Experience Management, to jeden z kluczowych elementów wpływających tak na popularność, jak i niezwykły sukces marki na całym świecie. Jobs doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że tworząc luksusowy produkt, którego zadaniem było wyzwolenie ludzi spod jarzma Wielkiego Brata, klienci nie mogli otrzymywać go w niskiej jakości opakowaniach. Rozpakowywanie produktów Apple’a jest dla konsumentów wyczekiwanym rytuałem, którego przebieg jest oczywisty niezależnie od rozmiaru i wagi wybranego gadżetu. Odpowiednie zarządzanie doświadczeniem klienta ma olbrzymie znaczenie dla sukcesu marki, dlatego warto wykorzystać wszystkie dostępne w tym celu narzędzia - od profesjonalnej obsługi, aż po najwyższej jakości, spersonalizowane opakowania.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER - bądź na bieżąco i zgarniaj rabaty
© 2024 Paxit. All rights reserved.