Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Paxit.pl ?
Wystarczy wyszukać interesujące Cię produkty, dodać je do koszyka , następnie wybrać formę płatności, metodę wysyłki i adres.
Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?
Oczywiście, aby dokonać zakupu nie ma konieczności zakładania konta. Wystarczy dodać produkty, wybrać formę płatności i podać adres dostawy.
Czy istnieje możliwość logowanie poprzez konto Google lub Facebook ?
Nasz sklep paxit.pl umożliwia logowanie zarówno poprzez konto na Google jak i Facebook.
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam powiadomienie na adres e-mail ?
Tak, niezależnie od sposobu dokonania zakupu z rejestracją czy jako „Gość” po podaniu adresu e-mail, wyślemy do Ciebie informację potwierdzającą złożenie zamówienia w sklepie paxit.pl
Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny ?
Przy każdym z produktów, który jest niedostępny widnieje informacja „Brak w magazynie”
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów?
Zgodnie z obowiązującym prawem konsument może dokonać zwrotu zakupionych produktów pod warunkiem, iż nie noszą one śladów używania i nie są uszkodzone. Koszty spedycji w przypadku zwrotu pokrywa kupujący a zwrot środków następuje po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów i pozytywnej weryfikacji ich jakości w ciągu 5 dni roboczych na konto kupującego.
Czy do dokonania zwrotu niezbędny jest dowód zakupu?
Nie ma obowiązku posiadania dokumentu sprzedaży aby zgłosić i dokonać zwrot.
Czy mogę odesłać zamówiony towar przesyłka pobraniową ?
Nie mam takiej możliwości. Wszystkie zwracane zamówienia zostają poddane weryfikacji magazynu pod kątem ewentualnych śladów użytkowania i po pozytywnej weryfikacji w ciągu 5 dni roboczych środki są zwracane na konto kupującego.
Czy mogę zakupić 1 sztukę produktu ?
Przy wszystkich naszych produktach widnieją kafelki z ceną i ilością - pierwszy kafel zawsze wskazuje ilość minimalną i przy wielu produktach istnieje możliwość zakupu 1 szt.
Nie mam firmy czy mogę zakupić opakowania ?
Oczywiście, aby dokonać zakupu w sklepie paxit.pl nie ma konieczności posiadania nr NIP czy zarejestrowanej działalności gospodarczej.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia ?
Aktualnie w związku z pracami administracyjnymi i zmianami developerskimi w sklepie nie ma możliwości sprawdzenia statusu zamówienia. Pracujemy nad taką funkcjonalnością i niebawem będzie ona dostępna.
Jakie są możliwe formy płatności za dokonane zakupy ?
Dokonując zakupu w naszym sklepie paxit.pl można dokonać płatności poprzez szybkie płatności Tpay, które umożliwiają dokonanie płatności przelewem z konta bankowego, płatność Blik czy kartą płatniczą Visa lub Mastercard a także PayPal. Kolejną formą płatności jest dokonanie zwykłego przelewu na nasz rachunek – ta forma jest dłuższa, gdyż realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.
Czy możliwa jest płatność w innej walucie niż PLN ?
Tak za dokonane zakupu klient z zagranicy ma możliwość zapłacenia w Euro. Szczegóły dostępne są tutaj
Jakie są dostępne formy wysyłki zamówień ?
Zakupione produkty wysyłamy w zależności od gabarytu. Przesyłki drobnicowe za pomocą kuriera DHL – jeśli jednak zakupione produkty nie mieszczą się w jedną paczkę to nie musisz się martwić, gdyż klient zawsze płaci za jedną paczkę, koszty pozostałych pokrywa nasz firma. Jeśli kupiłeś paletę opakowań z jednego rodzaju to nie ponosisz kosztów wysyłki a zamówienie jest wysyłane za pomocą firmy JAS.
Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście ?
Oczywiście istnieje, możliwość odbioru osobistego, należy się jednak w pierwszej kolejności skontaktować z działem sprzedaży i ustalić termin odbioru.
Czy można zapłacić przy odbiorze?
Przesyłek pobraniowych nie wysyłamy. Wynika to z faktu, iż w większości wysyłka jednego zamówienia obejmuje więcej niż jedną paczkę tzw. Wielkopak .
Jaki jest czas realizacji zamówień ?
Staramy się realizować zamówienia możliwie najszybciej. Zwykle jest to około 3 dni roboczych, jednak czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku dużej liczby zamówień czy okresów świątecznych.
Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ?
Należy udokumentować uszkodzenie poprzez wykonanie zdjęć i poinformować nas o tym fakcie wysyłając wiadomość wraz załączonymi zdjęciami na adres :paxit@paxit.pl W przypadku kiedy ewidentnie przesyłka jest uszkodzona w transporcie, należy wraz z kurierem spisać protokół szkody. Zawsze staramy się rozpatrywać tego typu reklamacje na korzyść klienta i wysyłać ponownie zakupione produkty, jednak nie zawsze mamy wpływ na działania firm kurierskich.
Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicę ?
Tak, możemy wysłać przesyłkę zagraniczną za pomocą firmy kurierskiej DHL.
Jaki jest koszt przesyłki zagranicznej ?
Koszt wysyłki wyceniany jest indywidualnie z uwzględnieniem lokalizacji docelowej oraz gabarytu przesyłki. W celu otrzymania informacji o kosztach wysyłki za granicę prosimy o kontakt mailowy na adres paxit@paxit.pl
Jak dobrać odpowiednie produkty ?
Zawsze jeśli pojawia się problem z dobraniem jakiegoś produktu można skontaktować się z naszym działem sprzedaży – chętnie pomożemy lub spróbować skorzystać z wyszukiwarki dostępnej na naszej stronie paxit.pl
Czy można znaleźć karton po wymiarach ?
Tak to bardzo proste, wystarczy w wyszukiwarkę na stronie wpisać interesujące Cię wymiary (WAŻNE – aby rozmiary oddzielać znakiem x) a wyszukiwarka sama podpowie Ci dopasowane produkty z naszej oferty.
Jaką gramaturę mają opakowania ?
Przy każdym produkcie istnie w polu specyfikacja informacja techniczna o produkcie w tym także o gramaturze.
Jaki wymiar mają opakowania ?
Przy każdym z kartonów, bez względu na rodzaj konstrukcji czy gramaturę, podane są wymiary w mm.
Czy produkujecie opakowania pod wymiar ?
Istnieje możliwość produkcji pod niestandardowe potrzeby klienta. W celu poznania oferty należy wysłać maila na adres paxit@paxit.pl z podaniem wszystkich niezbędnych informacji jak wymiar, rodzaj surowca, ilość jaka będzie potrzebna. Warto również podać jakie jest przeznaczenie zamawianych kartonów.
Czy można u Was zamówić opakowania z własnym nadrukiem ?
Oczywiście, w tym celu należy napisać maila na adres :paxit@paxit.pl wraz ze szczegółową informacją obejmującą nakład, ilość kolorów, rozmiar.
Czy można podjechać zobaczyć opakowania ?
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, co uniemożliwia obejrzenie oferowanych produktów. Staramy się na naszej stronie paxit.pl pokazać najlepiej jak to możliwe nasze produkty.
Co należy zrobić gdy zapomniałem hasła do swojego konta ?
Zawsze można zresetować lub przywrócić hasło wystarczy kliknąć w link „nie pamiętam hasła” , podać adres e-mail na który ma zostać wysłana instrukcja nadania nowego hasła.
W jakich godzinach można się z Wami kontaktować telefonicznie?
Pracujemy w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
Potrzebuję fakturę pro forma, jak mogę ją otrzymać ?
Należy wysłać prośbę o przesłanie faktury pro forma na adres paxit@paxit.pl z zaznaczeniem jakiego nr. Zamówienia dotyczy prośba o przesłanie pro formy.
Jak można się z Wami skontaktować ?
W godzinach pracy(poniedziałek-piątek 7:00-15:00 jesteśmy dostępni pod numerem telefonu 782 699 810. Staramy się również bardzo szybko odpowiadać na wszelkie maile paxit@paxit.pl
NIE ZNALAZŁEŚ/NIE ZNALAZŁAŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?
Skontaktuj się z nami!
Chętnie służymy pomocą.
Dział obsługi klienta Paxit.pl:
Tel: +48 782 699 810
(poniedziałek-piątek 7:00-15:00)
e-mail: paxit@paxit.pl