Kartony gabaryt A - paczki do paczkomatów i skrytek Inpost
Kartony gabaryt A to specjalnie dopasowane opakowania, które bez problemów zmieszczą się w każdej skrytce popularnego polskiego operatora przesyłek kurierskich. System paczkomatów InPost oferuje kilka standardowych gabarytów (w tym: A, B, C), które różnią się pomiędzy sobą wymiarami oraz kosztami wysyłki.
Gabaryt A jest jednym z najmniejszych (“poniżej” znajdują się prawdziwie mini przesyłki w tzw. gabarycie XS). Doskonale nadaje się do wysyłania mniejszych towarów. Stąd często korzystają z niego sklepy e-commerce - prowadzące sprzedaż kosmetyków, elektroniki, odzieży, książek oraz innych kompaktowych produktów.
Opakowania w naszej hurtowni są precyzyjnie dopasowane do wymiarów skrytek (nie za duże, ani nie za małe). Projektujemy z zachowaniem bezpiecznego marginesu względem maksymalnych wymiarów. Pozwalają sprawnie umieścić je w paczkomacie - bez konieczności siłowego “upychania” i bez pozostawiania zbyt dużo pustego miejsca. To oznacza pełne wykorzystanie i maksymalną optymalizację każdego transportu.
Przesyłki kurierskie typu gabaryt A - wymiary i waga
“A” to typowy gabaryt stosowany w paczkomatach firmy InPost. Jego maksymalne dopuszczalne wymiary to 8 × 38 × 64 cm, zaś maksymalna waga przesyłki wynosi 25 kg. Pozwalają optymalnie wykorzystać przestrzeń w skrytkach - przy zachowaniu wygody nadawców, jak i odbiorców.
Ile zapłacisz za wysłanie paczki gabarytu A? To zależy głównie od tego, ile waży Twoja przesyłka, gdzie ją nadajesz i odbierasz, oraz czy potrzebujesz dodatkowych opcji jak ekspresowa dostawa. Najczęściej jest to kwota między kilkunastoma a kilkudziesięcioma złotymi. Pamiętaj jednak, że InPost może zmieniać swoje ceny, więc przed wysłaniem najlepiej sprawdź aktualne stawki w ich aplikacji lub na stronie internetowej.
Jak wybrać odpowiednie opakowanie do wysyłki paczkomatem?
Sądzisz, że kartony w gabarycie typu A sprawdzą się u Ciebie? Zanim zdecydujesz się na zakup - zwróć uwagę na kilka aspektów takich, jak:
- Zawartość przesyłki - w przypadku delikatnych produktów najlepiej sprawdzą się wzmocnione opakowania, które dodatkowo warto zabezpieczyć folią bąbelkową lub wypełniaczami papierowymi.
- Rozmiar i kształt - dopasuj wymiary kartonu do produktu w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko powstawania tzw. "pustej przestrzeni".
- Wygląd i branding - rozważ zamówienie opakowań - z własnym nadrukiem. To dobra opcja, jeżeli zależy Ci na budowaniu wizerunku. Oferujemy kreator online, w którym zaprojektujesz własne opakowanie w kilka minut.
Dlaczego warto wybrać nasze kartony gabaryt A do InPostu?
W sklepie internetowym Paxit.pl kupujesz bezpośrednio od producenta opakowań. To oznacza, że omijasz kosztownych pośredników, a my gwarantujemy Ci konkurencyjne ceny oraz pełną kontrolę nad jakością. Ponadto, możesz liczyć na:
- Ekspresowe realizacje zamówień - kartony zakupione do 13:00 w dni robocze wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Jeśli Twoje zamówienie przekracza wartość 350 zł netto - dostawa będzie bezpłatna.
- Najwyższą jakość i wytrzymałość - nasze kartony zapewniają wysoką odporność na zgniatanie i wilgoć.
- Odpowiedzialność ekologiczną - chronimy środowisko naturalne, wykorzystując aż 95% tektury pochodzącej z recyklingu. Ponadto, nasze opakowania są w pełni biodegradowalne i nadają się do ponownego przetworzenia.
- Kompleksową obsługę - w jednym miejscu znajdziesz wszystko, czego potrzeba. Nie tylko kartony, ale również taśmy, wypełniacze, folie bąbelkowe, etykiety oraz profesjonalne akcesoria do pakowania.
Szukasz innych rodzajów paczek kurierskich?
W ofercie naszej internetowej hurtowni z opakowaniami znajdziesz pełen asortyment kartonów, kopert, toreb oraz innych materiałów, które pozwolą Ci skutecznie zabezpieczyć Twoje przesyłki. Oprócz standardowych kartonów do gabarytu A, posiadamy w sprzedaży również inne rodzaje charakterystyczne dla przesyłek InPost, w tym: kartony gabaryt B oraz kartony gabaryt C.
Pamiętaj, że wybierając wysokiej jakości kartony gabaryt A od Paxit znacząco zmniejszasz prawdopodobieństwo uszkodzeń podczas transportu oraz zwiększasz satysfakcję odbiorców, którzy chętniej zdecydują się na ponowne zakupy w Twojej firmie.