Kartony gabaryt B - paczki do paczkomatów i skrytek Inpost

Czym są kartony do paczkomatów InPost w gabarycie B?

Kartony tzw. gabaryt B to średniej wielkości opakowania, które idealnie sprawdzają się przy wysyłce nieco większych produktów przez paczkomaty InPost. System tego operatora dopuszcza kilka standardowych gabarytów (w tym: XS, A, B, C).

“B” to kompromis, który doskonale nadaje się do wysyłania średniej wielkości towarów (szczególnie elektroniki i artykułów sportowych, aż po większe zestawy kosmetyków, odzież czy akcesoria domowe). Sklepy internetowe często decydują się właśnie ten rozmiar z uwagi na fakt, że pozwala on wysłać więcej produktów w jednej przesyłce - przy zachowaniu tych samych kosztów dostawy.

Nasze opakowania projektujemy z zachowaniem bezpiecznego marginesu względem maksymalnych wymiarów skrytek. Dzięki temu masz pewność, że przesyłka bez problemów trafi do paczkomatu.

Przesyłki kurierskie typu gabaryt B - wymiary i waga

Gabaryt B dopuszcza przesyłki o maksymalnych wymiarach 19 × 38 × 64 cm i maksymalnej wadze 25 kg. Te parametry zostały ustalone przez InPost, aby zagwarantować optymalne wykorzystanie przestrzeni w paczkomatach. W porównaniu z gabarytem A - rozmiar B oferuje ponad dwukrotnie większą objętość, co czyni go idealnym wyborem dla sklepów internetowych wysyłających zestawy produktów lub pojedyncze, ale większe towary.

Opłata za przesyłkę w gabarycie B jest uzależniona od kilku kluczowych parametrów: masy paczki, wybranego punktu nadania i odbioru oraz dodatkowych usług (jak przyspieszenie dostawy). Przeważnie koszty oscylują w przedziale od kilkunastu do około pięćdziesięciu złotych. Ze względu na regularne aktualizacje cenników, zalecamy weryfikację aktualnych stawek bezpośrednio na platformie InPost lub w aplikacji mobilnej operatora.

Jak znaleźć opakowanie do wysyłki przez paczkomat?

Zastanawiasz się, czy kartony gabaryt B sprawdzą się w Twoim biznesie? Oto kilka czynników, które warto rozważyć i sprawdzić - jeszcze przed zamówieniem opakowania:

  • Rodzaj i wielkość produktów - jest świetny przy średnich przesyłkach. Jeśli sprzedajesz delikatne towary, postaw na wzmocnione kartony, które dodatkowo zabezpieczysz folią lub wypełniaczami.
  • Optymalizacja przestrzeni - pakuj razem kilka mniejszych produktów. Dzięki temu zaoszczędzisz na kosztach wysyłki i zwiększysz wartość zamówienia.
  • Budowanie marki - jeśli zależy Ci na wyróżnieniu się na rynku, rozważ spersonalizowane kartony z własnym nadrukiem. Kreator online pozwala Ci zaprojektować unikalne opakowanie z logo i kolorami firmowymi w zaledwie kilka minut.

Dlaczego warto? Zalety kartonów gabaryt B.

W e-hurtowni Paxit.pl kupujesz bezpośrednio od producenta, który zapewnia.

  • Konkurencyjne ceny (płacisz faktyczną wartość - bez dodatkowych kosztów pośredników).
  • Błyskawiczną realizację - kartony zamówione przed 13:00 w dniach roboczych wysyłamy w ten sam dzień. Przy zamówieniach powyżej 350 zł netto - transport jest całkowicie darmowy.
  • Wyjątkową wytrzymałość - doskonała ochrona zawartości, jak i samego kartonu (na uszkodzenia, zgniatanie, a nawet działanie wilgoci).
  • Możliwość personalizacji - dzięki intuicyjnemu kreatorowi online możesz stworzyć kartony na wymiar z unikalnym nadrukiem - dopasowanym do Twojej marki.

Ponadto, stawiamy na ekologię i ochronę środowiska. Większość tektury pochodzi z recyklingu, a opakowania są w pełni biodegradowalne i mogą zostać oddane dalszemu recyklingowi.

Potrzebujesz innych typów paczek do wysyłki InPostem?

W asortymencie naszej internetowej hurtowni opakowań znajdziesz kompleksową gamę rozwiązań. Oprócz kartonów gabaryt B oferujemy również kartony gabaryt A (dla mniejszych przesyłek) oraz kartony gabaryt C (dla największych paczek). Dodatkowo - także kompleksową obsługę typu - oprócz kartonów znajdziesz u nas taśmy pakowe, wypełniacze, folie bąbelkowe, etykiety oraz profesjonalne akcesoria do pakowania.

Warto wiedzieć: wybierając wysokiej jakości kartony (gabaryt B) od Paxit zmniejszasz ryzyko uszkodzeń, a co za tym idzie - zwrotów i reklamacji. To wpływa na poprawę zadowolenia Twoich odbiorców, którzy chętniej będą do Ciebie wracać.